Bluerose

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Helena Häll - 19 januari 2011 21:53

De senaste dagarna har varit fyllda med mycket och då menar jag mycket konstiga saker... men start ifrån lördags.. jag vet inte riktigt varken ut eller in längre.. men vad jag vet är att jag är lycklig till trots.. 


En av de underliga saker jag undrar över är vem som ställt en tejprulle i mitt badrumsskåp??


En av de äckligaste sakerna är när jag träffade en av de nya grannarna i källaren.. jag blev livrädd för han direkt.. typiskt mig som är så lättskrämd... han är "säkert" jättesnäll trots han snodde tvättiden...


En av de roligaste var Adams 25års fest + att min kusin var på besök!!


En av de bästa sakerna... ne.. jag behåller de för mig själv   


En av ledsammaste sakerna är att jag nu på fredag slutar mitt jobb... Fan i helvetet vad jag har ångest över detta.. kommer sakna det så!! fast första jobbtiden utöver är redan bokad!


Nu lyssnar jag på ballader på högsta volym och inväntar helgen då Emelie från Norrköping kommer på besök och vi ska festa så halva gräshagen hör oss!   

Ovido - Quiz & Flashcards