Bluerose

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Åh, Herregud hur ska jag lyckas hålla de vid liv??

Av Helena Häll - 12 januari 2011 21:27

Imon åker min granne och hans tjej till thailand en månad! För det första åh fy fan vad jag är avundsjuk... Jag vill med slippa snöhelvetet och sola mig brun.. jag är en sommarmännsika, ingen snö och vintermänniska.. Jag svor en mycket lång ramsa efter att ha vaknat idag och vad har det kommit... jo ännu mer snö!!! AHHH!


I vilketfall som helst så har jag fått ett UPPDRAG!! Wow! Jag ska vara adoptivmamma åt min grannes blommor! Åh, Herregud säger jag bara.. Hur ska jag lyckas hålla de levande en hel månad?? Min granne lämnade först av två blommor sen en timme senare kom hans tjej förbi med en blomma till, så kontentan 3 blommor varav 2 är orkideer.. Shit, säger jag bara... Jag och orkideer har inte riktigt varit polare sen jag flyttade till gräshagen! De bara dör, de trivs inte här i denna kalla lägenhet! Leifs tjej var även snäll och lämpade av lite mat från hennes kylskåp med! Hurra! För det är praktsikt taget tomt i det.. btw för att tillläggas har jag faktsikt lagat mat idag och den var sjukt god med!   


 


De 3 underverken som jag ska vårda med kärlek i en månad!   

 
 
Ingen bild

Mamma

13 januari 2011 20:56

Ta ett nytt kort om en månad så vi kan jämföra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - 13 juni 2012 21:01


                    Özil?                                                    Nemo?     KOlla speciellt ögonen! Dagens lika som bär är Nemo från filmen hitta nemo och Mesut Özil, tysk fotbollsspelare! ...

Av Helena Häll - 7 juni 2012 19:13

Nu får jag skämmas igen, har gjort ett omedvetet uppehåll i mitt bloggande.. Jag fattar inte att de alltid ska komma förr eller senare! Jag måste verkligen rycka upp mig.. Vad får jag skylla på den här gången då? Jo jag har jobbat, jobbat och jobbat ...

Av Helena Häll - 16 maj 2012 19:35


that´s me! För idag har jag planterat hemma! Jag har planterat om mina tomater i en kruka där jag även målat en tomat och skrivit på! Sen har jag planterat jordgubbar, solrosor, svartöga och lite mer tomater (kärnor) och en avocadokärna med! Ja...

Av Helena Häll - 15 maj 2012 15:43

Jag känner lite av det just nu, att jag har tidsbrist i livet och vet inte riktigt när jag ska hinna med allt! Jag har så mycket uppbokat både på jobbet och privat och så mycket som inte hinns med eller får väljas bort! (typ som att blogga!) det har ...

Av Helena Häll - 30 april 2012 16:56

Jag skulle behöva gifta mig rikt för att kunna shoppa så mycket som jag skulle vilja.. Jag har inte gift mig rikt (än) men shoppat har jag gjort i helgen! Herregud! Jag har fyllt på min garderob med hur mycket som helst! Hurra va skojjigt det är! Man...

Ovido - Quiz & Flashcards