Bluerose

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Helena Häll - 30 augusti 2011 20:45

Mobilen piper till och ni vet ju alla hur glad man blir när man får sms! Så jag skiner genast upp och slänger mig över mobilen.. Det var ett sms från posten! Tack för den, jävla glädjedödare.. Va fan ska posten skicka sms 20.45?? Ihåg hände samma sak fast då var det från comviq.. Grrr...

Av Helena Häll - 30 augusti 2011 17:48

Två dagar av illamående, extrem huvudvärk, konstant trötthet, oinspiration, ledvärk och sömnproblem så känns det som man kunde startat veckan på ett bättre sätt! Fan också.. jag intalar mig det jag alltid brukar.. jag är INTE sjuk.. kanske på sin höjd lite krasslig.. eller..


Fan är ju så mycket att göra, har två tentor i närmsta två veckorna +ett projektarbete och sen fyller jag år och ska fixa med allt det, sen mitt i allt så flyttar jag och måste både rensa och städa upp allt jag äger och har vilket är massvis!!


Idag har jag iallafall lyckats göra klart powerpointen om de 100 jävla blommorna jag ska kunna om en vecka, jag har även lagat lite mat och börjat tvätta lite.. Tacka gudarna för det finns alvedon annars hade jag legat döende i soffan hela kvällen!


Ovido - Quiz & Flashcards