Bluerose

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Helena Häll - 25 augusti 2011 17:22

Igår märkte jag en mycket lustig grej och vad som ska tilläggas direkt är att det blev en mycket positiv överraskning och jag vart ganska glad insåg jag över vad jag insåg igår!


Igår var jag på kåren och har nu gett min del av mig till insparken. Alla pedagogerna hade nattuppdrag igår så vi var ganska få pedagoger på kåren men det var desto fler av andra studenter där, speciellt ingengörer! Kvällen var fantastisk rolig och träffade mycket nytt och trevligt folk, alla är så sociala och trevliga under insparken!


När klockan började dra sig mot 02.00 köpte vi oss mat i form av kårens hamburgare och pommes och käkade lite färdkost innan det bar hem den långa vandringen hem mot gräshagen.. När jag gick förbi min blivande lägenhet svor ja lite över att jag inte bor där än.. utan hade minst halva vägen kvar hem! Fan.. men men, hem kom jag och det var precis utanför mitt hus jag fick insikten!!


Vi har fått tillbaka får sopstation mitt över gatan!!   


Hurra! Nu kan vi äntligen börja sortera och vara duktiga igen! Eller ja ska minsann bara vara det i fem veckor till innan jag flyttar! Men att man ska behöva vara alkoholpåverkad för att inse att det faktiskt har kommit dit massa gröna stora lådor att slänga diverse saker i.. Uppenbarligen har man inte ögonen med sig när man är nykter, eller så kanske man har ett helt annat perspektiv på saker och ting. Men en kul och mycket bra insikt var det!

Ovido - Quiz & Flashcards