Bluerose

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Helena Häll - 23 augusti 2011 16:29

Det kallas tvivel, det där som stör... Ja, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör.. Jag har börjat igen!! Suget kom i helgen så vid 04.00 i lördagsnatt så satt en onykter Helena inne hos grannen och lyssnade.. Inte för att tvivlet är helt bort hos mig.. det är något som gnager ändå, det kallas tvivel.. Men jag vet ju mycket väl varför det finns och hur det kommer sig.. Men jag blundar och tänker bort det som varit och ser framåt och vem ska hjälpa mig... JO... Han jag lyssnar på minst en gång om dagen nu (och menar inte min granne nu...) Det är mannen i mitt liv, mannen med stort L... Jag kan klara hela mitt liv med denna man i mitt öra!!

Lars Winnerbäck   Tack för att du finns!


   

Ovido - Quiz & Flashcards