Bluerose

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Helena Häll - 15 mars 2011 21:53

Så måste ja göra nu annars kollapsar min stackars hjärna totalt!

Nu är reflektionen inlämnad iallafall, nu är det bara hemtentan kvar, och jag intalar mig själv att det är inte mycket kvar av den!

Snart klar med fråga 1 och fråga 2 är redan klar medan ja inte ens börjat på fråga 3 och fråga 4 är nästan klar med.. Såååå så mycket är de ju inte kvar eller hur!? 

Nu måste ja lägga ner för idag, först åkte HV ur slutspelet sen berättade Fredrik en tråkig nyhet så kvällen har slutat i en chockad Helena.. Men tror ja får trösta mig själv med en god natts sömn (får ja hoppas) i min sjukt sköna säng.. och imon ska de bara hända roliga saker, vi ska ha idrott i skolan, sen ska vi supa bort det vi rört oss på kåren och gå på hajksittning! Yiiho!


God natt alla vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards