Bluerose

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Helena Häll - 14 mars 2011 18:53

Ja idag har ja banne mig trotsat både mig själv och min blå/svarta krampande fot och gått och tränat! Åh, shit va nöjd ja är över mig själv, jag mår mycket bättre nu.. Har ju varit sjuk och har inte kunnat gå och träna på över två veckor men idag så trotsade ja mig själv och gjorde en fuling, jag bokade passet 35min start och då kan man inte boka av de igen, så då var ja så illa tvungen att åka   

Foten mår som han förtjänar efter en utekväll och en smärre stämpling och nu även en träning.. Prydd av ett stort blåmärke och titt som tätt krampande ska ja minsann bita ihop och hoppas på att de ska gå över.. (annars super vi bort de på onsdag då vi ska till kåren)!

Nu har ja stekt pannkakor till mig själv för de var det ända jag hade ingredienser till.. Hade tänkt att göra creps först så jag kunde ha som matlåda imon, men hade banne mig inget att ha i dem så får skita i de och köpa mat imon istället!

Nu är ja super trött.. ska dock hålla mig vaken till "halv åtta hos mig" och försöka skriva lite på mina arbete som ska vara inne på onsdag, respektive fredag..   


wish me luck!!

Ovido - Quiz & Flashcards