Bluerose

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Helena Häll - 9 mars 2011 20:17

Ahhh! Har ni sett den filmen? De skriver en lista på saker de ska göra innan de dör.. Det har jag dock inte fått men en lista på 25 saker jag ska göra innan jag fyller 25! Detta med start från idag för idag är det exakt ett halvår kvar tills jag fyller! Är alltså ett ynka halvår från att vara halvvägs till 50!!

Listan är ihopskriven tillsammans med mina klasskompisar och nu ska jag banne mig se till att fixa denna lista och undra om jag får något pris på 25-års dagen om jag fixar att beta av hela listan!   


Nu ska jag gå ner i varv och tagga för en mycket, mycket lång jobbdag imon!

Sov gott alla änglar!

Av Helena Häll - 9 mars 2011 14:15

Fan jag är ju hes måste hon ta VM-Guld just idag??   


Bra jobbat, Helena Ekholm, det är du värd, stå bara på benen in i mål så tar du hem detta!!


Weiii! VM-GULD, VM-GULD!! Tjalalala!!

Ovido - Quiz & Flashcards