Bluerose

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Helena Häll - 13 mars 2011 20:02

Ja, fan också! Jag åker hem från en god middag hos mina föräldrar och tänder ljus och kryper upp i soffan och inväntar söndags avsnitt av Bones! Jag kollar alltid på det på söndagar och jag älskar den söndagsrutinen! Men gud straffade mig idag! Visst var det ett Bones avsnitt men ett gammal avsnitt som tittarna fått rösta fram som ett av de bästa avsnittet och visst har jag sett de innan (två gånger).. Men de jävligaste var att de var ett av de avsnitt jag och Fredrik såg senast i nu i onsdags! Tack för den! Samma avsnitt två gånger på en vecka!! Jag tror gud straffar mig för jag inte pluggat idag.. Usch både inlämningreflektion och inlämmning av hemtentan.. när fan ska jag hinna detta då??? Hur har jag tänkt egentligen??

Av Helena Häll - 13 mars 2011 16:11

Herregud! Jag grät.. av lycka!!! Jag var så jävla glad igår så jag visste knappt in eller ut! Min största favorit var Eric Saade och vad händer, karln går och vinner.. Min andra favorit Danny, kommer tvåa.. Yiiihoooo! Och Jönköpings egna produkt går och blir trea i finalen! Kan det bli bättre??

Vad jag funderar över är vad säger de att tre solo killar kommer i toppen av finalen (o ja, jag räknar Daniel Karlsson som en soloartist).. Vad det menat att vi skulle skicka en ensam kille till Tyskland? Jag tror det kommer gå hem.. eller jag är helt säker på det för låten är sånt superbra låt, tror ifs att det hade gått bättre för Danny men det får vi aldrig veta nu! Jag är vilket fall lycklig för att jag första gången på flera år tycker samma sak som svenska folket!! Äntligen, vad jag har väntat på detta!! Nu ska det bli kul att se Eurovision i Maj!!

Ovido - Quiz & Flashcards