Bluerose

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Helena Häll - 3 mars 2011 18:58

Ja, så känns det banne mig nästan varje dag, jag hinner knappt blunda, somna och vakna innan det har gått en HEL vecka!! Livet bara springer ifrån än och helt plötsligt är det redan mars 2011, vad hände liksom?? 


Denna veckan har det blivit få inlägg och det beror på två saker;

1. Jag har en äcklig tenta imon som ger mig hög ångest och gör mig galen! Den handlar om språklig medvetenhet hos barn, håller alla tummar jag har för att det ska kunna gå och ordbajsa och få godkänt på den!

2. Är att jag faktiskt varit sjuk.. Ja, denna gången får jag nog erkänna att det är så.. Jag är världsmästare att intala mig själv att jag inte är sjuk alls! Jag brukar lyckas väldigt bra! Men denna gången har det banne mig varit svårt, har haft en dunder förkylning, illamående, feber och hosta.. Nu är det dock bättre och nu är jag bara hes, hostig och lite snorig!


Önska mig lycka till för att jag imon känner mig friskare och att hjärnan är med mig på tentan!

Sleep tight tonight!   

Ovido - Quiz & Flashcards