Bluerose

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Helena Häll - 26 september 2010 21:13

Har precis ätit en mycket god söndagsmiddag hos mina föräldrar tillsammans med min familj och min farmor.. Till förrätt fick vi avokado halvor med creme fraiche och räkor och till huvudrätt blev det vitlökspotatis med biffar och kantarell sås, sallad och gele och till efterrätt blev det varma päron halvor med smällt after eight på och grädde och till detta drack vi rödvin! Mumma! Nu är jag härligt mätt och kommer somna mycket gott ikväll   


Nu taggar vi för en ny vecka och välkomnar Oktober med glädje!

Av Helena Häll - 26 september 2010 13:14

Jag har funderat hela morgonen om jag ska börja städa min lägenhet eller inte.. Men till slut efter några timmar tog jag tag i min själv och jag började med det som stod närmast.. dvs mina två handväskor jag använder för tillfället.. Humm.. Fan va saker en tjej har i handväskan   

Döm själva... Men ibland undrar jag hur jag är funtad när jag i handväskan hittar en sten.. Jag tänkte säkert något jättebra när jag la ner den där!

 

Ovido - Quiz & Flashcards