Bluerose

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Helena Häll - 11 september 2010 08:49

I Torsdags var dagen för min födelsedag, hela 24år.. Tänk vad tiden går fort ibland och barnen på jobbet gjorde inte känslan bättre, -Men fröken då fyller du ju tant nu! Åh, tack för den!   

I år hade jag hade en annorlunda födelsedag på så sätt att jag vaknade upp själv för första gången på min födelsedag, jag jobbade på min födelsedag för första gången, jag träffade inte mina föräldrar för första gången på min födelsedag! Jag gjorde dock annat.. På jobbet sjöng både kollegorna och barnen för mig och jag fick ett kort och blåbärspaj   De är så underbart gulliga, jag älskar verkligen mitt jobb!!

Efter jobbet var jag hemma hos Anna och fick fika och lite mat och på kvällen var Madde förbi med en tårta och present och Vickan kom me med present sen var ute och åt! Tusen tack ska ni ha för ni förgyllde min dag! 

Och ett stort tack till alla gratulationerna jag fått av alla mina vänner.. (hade över 100 stycken på facebook)   


Ikväll är det födelsedagsfest som gäller!! All in ska ja och sedan hoppas på det bästa!


 

Ovido - Quiz & Flashcards