Bluerose

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Helena Häll - 7 september 2010 18:32

Idag har varit en mindre förvirrad dag än igår (Tacka gudarna för det!) Jag har inte slavart bort något och inte gått hem i mina innetofflor    har dessutom lagat mat utan att bränna ner köket eller bränna mig själv (vilket jag givetvis gjorde härromdagen IGEN) å andra sidan stekade jag bara hamburgare, hur svårt kan det vara?


Annars börjar jag känna mig lite stressad inför att mitt hem ska vara städat och snyggt tills på lördag, helst tills på torsdag för då fyller jag år!!! Hurra!!! Oj, vad jag längtar, kan inte förstå varför jag är så uppspelt och tycker det är så kul! Jag har verkligen tusen saker som måste göras plus lite annat som måste göras med jobbet och mig själv... Hur ska jag hinna? Det är ångest på HÖG NIVÅ!    För att dämpa min ångest lite ska jag ikväll ha TV night med mig själv, halv åtta hos mig, idol och the mentalist! YEHA! Kommer bli härligt!

Ovido - Quiz & Flashcards