Bluerose

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Helena Häll - 12 september 2010 19:51

Igår hade jag min födelsedagsfest, oj va trevligt det var men idag känns det dock som jag badade i bålskålen.. Jag tog i rejält (tänkte jag iallafall) när jag hade köpt ingridienser för att göra 6 LITER bål.. Det trodde jag verkligen skulle räcka! Men icke.. det kom över 30personer och förgyllde min kväll    Ett stort tack för alla roliga paket och framför allt för er omtanke, det betyder mycket! 


Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar och ätit födelsedagsmiddag med min släkt på mammas sida! Jag har inte sett dem sen begravningen för morfar för en månad sen ungefär.. Men vad jag älskar att umgås med mina släktningar, vi har alltid så roligt ihop   


Nu ska jag gråta krokodiltårar i soffan för jag insåg för en stund sen att det inte är något bones avsnitt idag   Klockan 20.00 varje söndag så ser jag ju alltid på Bones! Kändes som det precis har börjat igen efter haft ett uppehåll och istället var det Ensam mamma söker, men va fan säger jag bara! NU är dilemmat om jag ska hålla mig vaken till antingen Mamma Mia på 3:an eller Irene Huss på 5:an eller om jag helt ska ge upp och gå och lägga mig!


so long, see you soon!

Ovido - Quiz & Flashcards