Bluerose

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Helena Häll - 13 mars 2012 17:56

Adele.. Det slår mig varje gång jag hör henne, vilken jävla begåvning hon är.. Tänk om man hade en sådan röst! Hon är dessutom enbart 24!! (snart iallafall) Helt jävla otroligt! Då tittar man sig omkring och ser en del människor i min omgivning som fortfarande inte kommit någon stans i livet och Adele som vid 24års ålder är världskändis.. Tänk vad olika livet kan te sig! Undra hur det skulle vara att va världskändis.. hm.. Att alltid bli igenkänd var man än befinner sig.. Jag kan ifs drabbas av känslan av ibland.. inte att jag är världskändis givetvis utan att bli igenkänd i lilla Jönköping.. Detta på grund av främst TVÅ orsaker; Jag är uppvuxen här och på grund av mitt jobb! Jag kan inte gå på A6 på helgen utan att träffa någon från jobbet, but thats it! Oftast gör det ju inte så mycket..


Förövrigt har det varit en annorlunda tisdag idag, har inte jobbat i barngrupp alls idag utan utbildad mina kollegor i vårt nya program för tidsscheman och lön och sådär.. så har med andra ord suttit framför datorn hela dagen.. Blää.. Känner mig som kolasås i huvudet och kommer säkerligen drömma om alla funktioner jag har gått igenom ett tiotal gånger idag.. så när jag kom hem var jag tvungen att gå ut och gå min långa runda runt torpa som tar ca 45min!! Duktiga mig!!  


Nu ska jag dansa för Shout it out kom på radion! Bye bye äppelpaj! 

Ovido - Quiz & Flashcards