Bluerose

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Helena Häll - 8 mars 2012 20:05

Denna veckan har lite gått under samma tema; Vardagslyx! Det hela vörjade med en dunderförkyldning och i måndags var jag döende och idag mår jag prima! Tänk vad fort man kan bli av med en förkyldning! Helt otroligt! Igår var vardagslyxet fika med Ida sedan mys i hennes soffa med daimkulor som tilltugg! Idag (HÖR OCH HÄPNA NU) har det på Berzeliigatan serverats 3-rätters middag! WOW.. Vad hände där liksom? Vardagslyx kallas det!  


Imon är det redan fredag, woop woop!! Shit satan va tiden bara flyger iväg.. redan 8mars idag.. vad händer? jag hinner inte med längre.. Man går och lägger sig, vaknar, går till jobbet, går hem och lägger sig och sen börjar det om igen.. Så fortsätter det varje dag.. Herregud.. Måste nog passa på att njuta lite också.. Fast kanske inte en dag som denna. Idag har det varit en bakslagsdag vädermässigt.. JÄVLA SNÖ!!! Den kommer en gång i veckan nu sen är det ganska fint väder men idag när jag vaknade så tittade ja ut och insåg att hela torpa var täckt av snö igen!!! FAN!!! Jag hatar SNÖ! Pust och stön, var är våren?? 


Nu ska jag dona lite hemma innan jag ska krypa ner i soffan och kolla på Biggest Loser!

Ovido - Quiz & Flashcards