Bluerose

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Helena Häll - 1 mars 2012 22:28

1 mars idag vilket betyder att våren verkligen är påväg! Yes! Det bästa var att idag insåg jag redan är lite, väldigt lite men dock brun i ansiktet.. okej okej jag var i spanien för 2månader sen men det mesta hade försvunnit! Men nu när solen har börjat titta fram igen så är jag ute med både jobbet och hemma och promenerar! Nu ska jag börja ge mig ut och träna igen.. denna gången får jag fan bli lika duktig som i höstas innan jag blev sjuk! Blev ju förkyld precis innan jul sen har det bara fortsatt och satt sig i halsen osv.. Men nu, nu ska det banne mig aldrig få komma tillbaka igen och jag ska bli en fitnessguru.. Hahaha.. Jag kan ju försöka iallafall!    Nu kom jag in på träningen istället för mina begynnande bruna kinder! Så kan det gå!


Imon blir det inget jobb utan kurs hela dagen istället.. herregud jag ska sitta still en hel förmiddag, hur ska detta gå? Men sen blir det lunch med mamma om inte jobbet får akut kris och måste ringa tillbaka mig för att jobba den timmen jag faktiskt får tillgodo när jag slutar tidigare! Känns som det kommer bli en bra fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards