Bluerose

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Helena Häll - 28 januari 2012 16:24

Ja, nu vet jag inte vad jag ska tro längre... Alfons Åbergs pappa till stadsminister, ett jävla stolpskott till vice stadsminister och nu.. sossarnas nya ledare.. ja hmm.. Al Bundy är han lik iallafall.. Men vem fan är Stefan Löfven? Karl har ju inte ens en riksdagsplats.. gud hjälpe svensk politik och idag var det nästa att snart bytas ut, Göran Hägglund har nu kört KD i botten.. (OJ så synd.. HÖR IRONIN!) Hur ska svenska folket kunna välja när politikerna inte själva vet vad de håller på med?? Stackars sossarna kan nog ärligt säga att de inte har hämtat sig från när hon som skulle ta över mördades, Anna Lindh... Det som hade lite vett i huvudet var ju Maria Wetterstrand, men ne just det, hon fick ju inte sitta kvar längre.. smart drag MP! NOT!!! Ibland funderar jag på om jag ska bli politiker, man tjänar bra och behöver inte säga så mycket vettigt alls, känns som en shysst deal det!   Jag med två högskoleexamens borde vara högre bildad en de flesta som sitter där! Höhö...


Ne nu ska jag fortsätta att njuta av lördagen!

Ovido - Quiz & Flashcards