Bluerose

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Helena Häll - 12 januari 2012 22:36

Inte allt för vanligt att få säga det en torsdag när man jobbar heltid.. Men så är det! Fröken Häll är tjänstledig från jobbet imon för att gå i skolan och för att få min b-uppstats opponerad på.. Är faktiskt lite nervös även fast jag känner (ursäkt mig för vad jag nu ska säga) men jag känner faktiskt att vi har gjort en jävligt bra uppsats och att den har en jävligt högre kvalitet än många andras!! Hoho.. Förlåt för min lilla utläggning om att jag tycker att jag är duktig! Men man måste få ha lite självförtroende, hoppas bara inte det blir knäckt imon! 

Jag jobbar bara tre dagar nästa vecka också.. hehe.. börjar de första veckorna lite lyxigt för att sedan faktsikt jobba min heltidstjänst utan att vara ledig! Men jag trivs fantastiskt bra redan!!


Nu blir det sängen och kanske några sidor i min bok som jag började läsa under semestern. Boken heter pepparkakashuset och är faktsikt riktigt bra! Skönt att kunna läsa lite annat än kurslitteratur!! Yes!  


Godnatt Godnatt min skatt!

Ovido - Quiz & Flashcards