Bluerose

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Helena Häll - 13 januari 2012 12:41

Idag är det officellt oturdagen.. Fredagen den 13:onde.. Men än så länge har jag inte drabbats av något värst otur, men är lite nervös för att det så smått ska komma något sen som förstör min dag. Men inte ska vi tro på skrockfulla saker som att fredagen den 13:onde är oturdagen!


Idag har vi haft opponering på vår b-uppsats och det gick bra, hade knappt inget att ändra så det går snabbt och smidigt att fixa det! Handledaren verkar gilla våran uppsats väldigt mycket! Vi fick även tillbaka vår enskilda reflektion och diskussionsdel som tillhör uppsatsen och jag fick INGET att kompletera! Hör och häpna, över hälften fick saker att kompletera även de som fick lite högre betyg. Men inte jag! NADA! Högsta betyg och noll komplteringar och min handledare sa att hon var mycket tacksam och glad över att hon hade fått ha just mig eftersom jag är dubbla examen och har ett annat synsätt än många andra! SCORE!   Nu kan jag andas ut lite till nu är det bara vuxenpsykologin kvar och sedan är allt färdigt! Underbart! Jag kan knappt fatta det själv, att jag faktiskt är klar nu! Jag är lite i en bubbla över att det är färdigt och jag kan leva ett vanligt liv igen!


Nu ska vi fortsätta fredagen den 13:onde utan några missöden tack! Händer det något oväntat under dagen lovar jag att tala om att jag är otursförföljd!

Ovido - Quiz & Flashcards