Bluerose

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Helena Häll - 12 juli 2011 21:31

Idag har jag jobbat sen klockan 6.15 Var inte allt för katig när jag gick upp imorse, har sovit jätteskönt med (i min mammas säng) även om jag svor några gånger åt de obekväma kuddarna hon har! 


Efter jobbet var jag idag hemma hos emma och färgade om min utväxt i håret, så nu är hela håret mörkt och fint igen! På kvällen var det dags för minigolf tunering på liljeholmen och jag kom faktiskt tvåa av fyra tävlande och givetvis var det ju Fredrik som slog mig den skit ungen.. är alltid han! Men vi sa att vi skulle försöka spela nästan veckan med, då ska jag banne mig vinna! 


Nu kollar jag på Hell´s Kitchen och blir som vanligt hungrig när jag ser matprogram och känner att jag inte blir mätt men nu kan jag banne mig inte äta mer för då kommer jag aldrig kunna somna sen.. Men imon har jag någon typ av sovmorgon då jag inte börjar förens 08.00 Hurra!

Ovido - Quiz & Flashcards