Bluerose

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Helena Häll - 10 juli 2011 11:45

Ja, just jag! Dåliga bloggerska är vad jag har varit den senaste, vet inte vad som hänt, livet har gått i ultrarapid de senaste.. Internet har krånglat och kameran har gått sönder.. Där har vi två saker ja faktiskt kan skylla på! Underbart det är när man kan skylla ifrån sig på materiella ting här i världen!


Imon är det dags att börja jobba igen! Blandade känslor är vad det är men mest lycka skulle jag tro.. Vet ju att jag är ledig snart igen.. Och jobbet är underbart för det är så mycket glädje och alla andra bekymmers tankar försvinner! Har för övrigt kunnat sova mycket mycket bättre denna veckan! (har sovit sjukligt dåligt i fyra veckor) och nu denna veckan har jag knappt kunna hålla mig vaken   


Inlägg med uppdatering över livets senaste bravader kommer inom snarast, lovar!

Ovido - Quiz & Flashcards