Bluerose

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Helena Häll - 11 februari 2011 17:11

Ja igår var jag banne mig spontan till tusen, min granne kom och plingade på och frågade om jag inte skulle med till Club Caj.. Nej, ska jag inte sa jag.. sen tänkte jag efter, va fan har jag att förlora på det då? Inget!! Så jag ångrade mig och följde med och det ångrar jag inte alls! Shit va trevligt det var igår! Jag var med Joni hos hans fotbollskompis richard och några killkompisar till dem till.. Så kontentan blev att jag var på förfest med två norrmän, en finne och en med ursprung från bosnien!!


Idag har jag kämpat med min trötthet men har bitit i ändå, har haft dramalektion på morgonen, där fick vi leka lekar och sjunga sånger!   Underbart att ha sånna lektioner ibland! På eftermiddagen har jag varit och jobbat och nu sitter jag uppkrypen i min soffa med täcke och fryser och är hungrig.. måste nog ta tag i de problemet snart med innan jag somnar döhungrig..

så nu är det.... FREDAGSMYS!!

Ovido - Quiz & Flashcards