Bluerose

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Helena Häll - 8 februari 2011 20:12

Ja nu jävla, visst lät jag positiv!    Idag har jag banne mig varit sinnessjukt produktiv, både jobbat, plugga med min underbara studiegrupp och sen dessutom varit och tränat med Sanne på friskis. Igår både pluggade jag och hade lektion.. Imon ska jag jobba och plugga.. Herregud.. Va fan tog mitt liv vägen? Men jag är lycklig ändå, men börjar bli väldigt trött av konstant full rulle, kanelbulle.. Kan förtillfället inte minnas när jag lagade mat sist till exempel... hmm.. men men tur att jag i helgen har ätit middag både hos Fredrik och Mamma o Pappa...


För övrigt så var helgen galet rolig, speciellt denna sinnessjuka lördag! Och Äntligen började Melodifestivalen igen! Underbart! Jag satt längst fram framför TV med dosan i högsta hugg och diggade! Det är total lycka och tack snälla svante för den god maten och alla inblandade för sällskapet..


Dagens sista tips får bli den sex-dokumentärn jag såg igår, herregud, vilka människor det finns! Fråga Olle-dokumentären var det på 5:an.. Jag satt och gapade av chock för vissa saker! 


Nu ska jag försöka varva ner för att kunna somna i tid till att åka och jobba imon igen för andra dagen irad!   

Ovido - Quiz & Flashcards