Bluerose

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Helena Häll - 9 februari 2011 21:27

Idag har jag verkligen skitit i allt vad skola heter.. resultatet = ångest!!

Idag har jag istället jobbat först, sen gått runt västersjön med Vickan, gud vad vackert det är där (bara en liten parantes).. efter det var jag inne hos grannen väggivägg och drack kaffe, sen på konsum och handlade och lagade en supergod middag, efter det var det över till grannen på andra sidan gatan och kollade på halv åtta hos mig och drack ännu mer kaffe, sen hem och duschade och helt plötsligt har jag gjort massor men inte pluggat.. På ett sätt känns det skönt men mest är det nog ångesten som kryper på eftersom jag vill bli klar med allt som ska göras! Lektionerna i skolan som är kvar denna veckan är bild och drama.. hmm.. blir nog toppen med vår studiegrupp och resten av C-spåret!


Nu ska jag använda min sista kaffeenergi till att plocka iordning lite!

Sov sött alla underbara!

Ovido - Quiz & Flashcards