Bluerose

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Helena Häll - 26 juni 2010 11:14

Igår var det midsommarafton en regnets dag som det brukar vara, men icke! Igår för första gången sen jag spenderade midsommar på Kreta för 4år sen så regnade det inte igår! Det var soligt och härligt hela dagen! Eftermiddagen och kvällen spenderades i Habo hos min polare Patrik, det var en mycket trevlig fest, med mycket god mat och trevligt sällskap och en hel del alkohol..    Vi grillade och åt sallad, färsk potatis och massa annat gott till med, riktigt god mat var det, idag när jag vaknade var jag sjukt hungrig bara, vilket förvånar mig när vi åt så mycket igår.. hehe.. Vill gärna påpeka här med att jag tog två nubbar iårs och fy fan vad äckliga de är! På kvällen sen dansade vi och hade det trevligt.. Sen ska ett stort tack ges till Emma som körde hem oss till stan igen på kvällen, Tack!

Idag är det lyckligvis lördag, så nu tar vi nya tag, jag ska börja med att sola i trädgården!   


        

Ovido - Quiz & Flashcards