Bluerose

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Helena Häll - 9 december 2010 20:33

Ja, men visst är det så, tiden bara rinner iväg ifrån en och man hinner knappt blinka innan det har gått tre veckor   Livet har gått i ultrarapid men idag har jag fått en insikt som jag inte tror är så bra.. eller den börjar bra! Min kära underbara kusin som jag har så otroligt kul med han har födelsedag idag, hela 25år!! AHHH!! Gud vad gammal han börjat bli, sen kom insikten och paniken! Det skiljer exakt på dagen en graviditet mellan oss, vilket betyder att om ynka 9månader från idag fyller jag 25! *andas och pustar*... När tiden går just så där fort så är den dagen snart där.. Jag får tänka på alla som fyller före mig på året och från idag och lite mer än ett år framåt så fyller 85% av min bekantskapskrets 25.. Så jag är ju inte ensam om att bli gammal!   


För övrigt så kommer det nog snart bilder på min älskling "lilla grodan" om han inte varje morgon vore tänk av snö.. Hehe..


Dagens bästa var nog att jag vann pris i motionstävlingen för andra gången irad! Dock inte första priset denna gången men skit samma jag vann IGEN! Helt otroligt, hur fan kan detta komma sig?

Ovido - Quiz & Flashcards