Bluerose

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Helena Häll - 6 oktober 2010 21:23

Jag heter: Helena
Jag vill: Hela vägen runt jorden!
Jag har: Humör
Jag är rädd för: Hundar
Jag är: Hundra procent äkta!
Jag är inte: Hundra år, än!
Jag sjunger: Hellre än bra :P
Ett djur jag påminner om är: Husmus
Jag gillar: Husliga karlar ;)
Svara ärligt på frågorna med ord som börjar på första bokstaven i ditt namn! Testa gärna själva!

Av Helena Häll - 6 oktober 2010 20:33

Jag blir vansinning! Nu är TV:n dum igen för vilken gång i ordningen vet jag inte! Men ett argt samtal till boxer senare så betalar de en teleinspektör för att komma och kolla på mitt skit koppleri av sladdar! dessutom har bredbandet dummat sig massor och jag tackar gudarna att ugnen inte pajat nu när jag har stått och bakat tre kladdkakor till jobbet imon! Jag har varit förbannat produktiv över lag idag, vilket är toppen för jag känner att snart orkar jag inte ta hand om mig själv längre...  

Ovido - Quiz & Flashcards