Bluerose

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Helena Häll - 3 oktober 2010 20:48

Igår hade jag förfest hemma hos mig! Weii! Fast både insidan av mitt huvud och mitt kök känner av detta idag! Men det är följder man får ta.. Vi var ju inte så många och tur var väl det för efter min födelsedagsfest trodde jag aldrig det skulle bli rent! Men jag hade 4 av mina underbara vänner på besök   och satan va kul vi hade! 

 


Idag har jag försökt plugga teori, och läsa boken vi har till jobbet samt skriva månadsbrevet till jobbet.. Eum.. har väl gått sådär.. jag har sovit nästan 3timmar mitt på dagen.. haha.. jag var lite trött bara   Sedan har jag varit och ätit söndgasmiddag hos mor oh far denna söndagen med, fick dock cykla i motvind hem inte lika kul.. Nu sitter jag bara och myser och inväntar tröttheten, den börjar komma så smått så sov gott alla sömntutor! Tjipp!

Ovido - Quiz & Flashcards