Bluerose

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Helena Häll - 15 november 2011 21:39

Som jag skrev innan så ska jag ha Tema-start imon och nu är Nalle-Palle redo för avfärd mot praktiken imon!


   

Av Helena Häll - 15 november 2011 18:14

Idag har varit en annorlunda dag på praktiken, vi har nämligen haft studiedag och varit och lyssnat på en föreläsare som jag tror han hette Fredrik, men ärligt talat så minns jag inte riktigt.. (förvånad någon? Ne..) Men han pratade om implmenteringen av den nya läroplanen och lokala pedagogiska program typ.. Ganska behaglig och lyssna på men hela dagen har jag haft lite förvirrade tankar då jag imorgon ska ha temastart med mina fem barn och även ha samlingen, inte för att jag inte tror jag klarar av det utan för att.. ja.. egentligen vet ja inte, men är väl för att jag är rädd att alla ska tycka att jag är urkass på att vara lärare.. (vilket ja ifs inte tror på själv) men men.. eh, jag har iallafall inte lyckats kunna sova ordentligt de senaste nätterna pga av det här jävla temat.. Ahhh.. men ska väl försöka fixa det sista så jag kan start upp det iallafall imon sen kan vi ta resten som det kommer! Nalle-Palle och väskan är iallafall redo för uppdrag på förskoleklassen på Råslätt!!   

Ovido - Quiz & Flashcards