Bluerose

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Helena Häll - 19 maj 2010 21:25

Idag har stålkvinnan Helena jobbat till 20.15 på jobbet! Oh Yes!

Vi har haft utvärderingskväll där vi utvärderat årets kvalitetsredovisning och ätit räksmörrebröd, mums!


Har även insett att jag glömt att betala en räkning från förra månaden, usch, vilken ångest! Detta är andra gången någonsin sen jag jag flyttade hemifrån för över 4år sen! Det värsta är att jag inte kan minnas att jag ens ha fått räkningen.. Men nu får jag betala den illa kvick annars får jag snart vara med i lyxfällan!


Imon har jag för övrigt min sista lektion på min fristående kurs! Har nog inte varit så lycklig på länge, kommer sakna alla goa tjejer / kvinnor men skönt att kunna släppa det åt sidan och bara jobba!


-Godnatt min skatt! -Tack detsamma!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards